vineri, 24 iulie 2015

VERSURI SATIRICE : NU SE POATE !


Pisălogul tot insistă
Vrea întâlniri, nu mai rezistă !
Cum să scap de nătărău ?
Ooof, iar sună ! Ce fac ? Mi-e rău !
-         Într-o zi, în care-ai vrea
Să ieşim la o cafea ?
-         Azi e luni şi-s obosită.
Marţi nu pot că bat covoare
Miercuri nu pot că e soare
Joi va fi furtună mare
Uită-te şi tu în ziare.
Meteo anunţă vreme rea
Nu te mint, pe cinstea mea !
-         Da’ vineri nu s-ar putea ?
-         Vineri mă doare-o măsea.
-         Da’ sâmbătă n-ar fi bine ?
-         Sâmbătă mă doare-un dinte
Duminică, măseaua de minte.
Luni nu pot că-s obosită
Marţi nu pot că bat covoare
Miercuri nu pot că e soare…
-     Atunci mai fac o încercare 
Săptămâna viitoare.

Şi iar sună, sună, sună !
Nu mai am nici o minciună !
Ce mă fac ? Ce mă mai doare ?
Tare mare e dilema.
Cum voi rezolva problema ?
Niţel dacă m-am gândit
Rezolvare am găsit :
La întâlnirea viitoare
O trimit pe mama-mare.         (Versuri extrase din vol. “Unde nu-i cap, paloşul nu-l taie”, autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu